Volg ons

Kunstklank

Cultuur met succes gebracht!

Hoe mobiliseer je publiek voor verschillende culturele activiteiten? Allereerst door een creatief, aansprekend en herkenbaar beeldmerk. Zo hebben wij vorig jaar een prachtig herkenbaar beeldmerk ontworpen. De elementen van het bamboetheater waarin "Isadora" en toekomstige theatervoorstellingen zullen worden uitgevoerd, zijn duidelijk in het nieuwe logo te herkennen.

Van daaruit is een wervingstraject met verschillende uitingen ontwikkeld: billboards, flyers en roll up banners.

KK_theater_2018

Nieuw logo

Zoals een goed logo moet zijn: herkenbaar, eenvoudig en tijdloos.

KK_logo_2018

Promotie Isadora

Het kan de inwoners van Noordwijk niet ontgaan zijn. De voorstelling Isadora is ondersteund met een uitgebreide promocampagne. Ansichtkaarten, informatiefolders, een wandelroutekaart en een prachtig boekje met achtergrondinformatie over het leven van Isadora.

KK_2018_boekje_Isadora
KK_folders_ansicht_2018
KK_2018_rollup_%2B_abri1

Andere projecten van Kunstklank

Ook de vormgeving en het beeldmerk van het Tweede Wereldoorlog-project "Toen werd het donker" is door Maris Media verzorgd.

kunstklank-61
Kunstklank_advertentie_mockupkopie