Volg ons

Kunstklank

Cultuur met succes gebracht!

Hoe mobiliseer je publiek voor verschillende culturele activiteiten? Allereerst door een creatief, aansprekend en herkenbaar beeldmerk. Zo hebben wij in 2017 een prachtig herkenbaar beeldmerk ontworpen. De elementen van het bamboetheater waarin de strandopera "Gestrand Verlangen" en toekomstige theatervoorstellingen zullen worden uitgevoerd, zijn duidelijk in het nieuwe logo te herkennen.

Van daaruit is een wervingstraject met verschillende uitingen ontwikkeld: billboards, flyers en roll up banners. De uitvoeringen van Gestrand Verlangen waren alle uitverkocht...

Gestrand_Verlangen_geheel_2

Nieuw logo

Zoals een goed logo moet zijn: herkenbaar, eenvoudig en tijdloos.

logo_%2B_theater

Posters en meer...

Door heel Noordwijk is een abri-campagne uitgezet ondersteund met adverenties/flyers en roll-up banners ter promotie van de opera "Gestrand Verlangen".

banner_%2B_abrikopie
Kunstklank_advertentie_mockupkopie

Andere projecten van Kunstklank

Ook de vormgeving en het beeldmerk van het Tweede Wereldoorlog-project "Toen werd het donker" is door Maris Media verzorgd.

kunstklank-61