Ontwerpen en realiseren van verschillende marketing uitingen voor het Hotel
Design en Art Hotel Andaz aan de Prinsengracht is internationaal vermaard om zijn sfeer en inrichting. Topontwerper Marcel Wanders staat garant voor de eigen- en kunstzinnige inrichting van het hotel. Maris Media ontwerpt en verzorgt al meer dan vijf jaar de verschillende uitingen voor het Hotel.
Omdat Andaz onderdeel is van de Hyatt groep is het voor ons een uitdaging het juiste evenwicht te vinden tussen de leidende Hyatt huisstijl en het eigen karakter van het hotel.
The Spa in het Andaz Hotel heeft een eigen sfeer en karakter en wordt ook gebruikt door niet-hotel gasten. Vormgeving en uitstraling staan dan ook op zichzelf. Het informatieboekje ademt een sfeer van rust en ontspanning die je als bezoeker ervaart in deze luxe wellness.
Het hotel gebruikt meerdere brochures en informatiesheets voor zijn gasten. Deze moeten voldoen aan de huisstijl-eisen van Hyatt. Er is echter ruimte om het specifieke karakter van het hotel tot uiting te brengen. Die ruimte probeert Maris Media zo goed mogelijk te benutten.
Bluespoon is het à la carte restaurant van het hotel. Voor Bluespoon heeft Maris Media een eigen stijl gecreëerd met elementen van kunstobjecten van Marcel Wanders. Alle uitingen van het restaurant, zoals menu- en wijnkaart hebben een eigen stijl en vormen toch één geheel met de overige brochures en marketing uitingen van Andaz.