Marketing middelen Optiek
Iedere optiekzaak is anders en dat geldt voor Van Eijken Optiek net zo. Aan de hand van de verschillende randvoorwaarden stelt Maris Media een overzichtelijke media-kalender samen met de meest geschikte middelen en acties voor (in dit geval) Van Eijken Optiek.
Hierdoor creëren wij uniformiteit in de marketinguitingen en daarmee herkenbaarheid voor de consument. Daarnaast verzorgen wij het gehele productieproces en begeleiden wij zaken als plaatsing van advertenties en verspreiding van folders.
Een drieluik bevat veel informatie over bijvoorbeeld een bepaalde actie. De drieluik is volledig volgens huisstijl, ziet er fraai uit en kan veel informatie bevatten.
Er kan gekozen worden voor een Direct Mail-kaart. Deze wordt dan direct bij de klant in de bus bezorgd. De kaart kan de klant attenderen op een bepaalde actie en voorzien worden van een persoonlijke code.
Voor elke actie maken wij een stoepbordposter, display en eventueel een advertentie.
Tijdens de speciale Lindbergdagen was de volledige collectie van dit merk in de winkel aanwezig. Wij organiseerden een campagne met Abri's in bushokjes en sandwichborden in Bunnik en De Bilt